אגם בדק בית
אגם חברת בדק בית, ביקורת מבנים וליקוי בניה פריסה ארצית

מוקד ארצי 24/7

077-4970498

בדק בית בצפון

דף הבית » בדק בית בצפון

אנו באגם, מספקים שירותי בדק בית מקצועיים ואיכותיים בצפון ובכל איזורי הארץ. בחרנו בקפידה צוות מהנדסים מנוסים ומקצועיים, הכשרנו אותם לבצע את הבדיקה המקיפה והיסודית ביותר, מתוך מטרה לספק את השירות האמין ביותר והאיכותי ביותר.

באמצעות כלים מתקדמים, נוכל לאתר כל ליקוי בניה במבנה החדש שלכם.

חברת בדק בית בצפון

בצפון הארץ נוכל למצוא ערים, אשר הכפילו את אוכלוסיותם בשנים האחרונות והפכו לפופולריות מאוד. קצב הבניה בצפון הארץ עלה משמעותית ונוכל לראות הרבה מאוד בנייני מגורים שנבנים בערים רבות בצפון.

משקיעים רבים מהארץ (אזורי המרכז בעיקר) מוצאים לנכון להשקיע בדירות בצפון וזאת בשל המחירים שעדיין נשארו סבירים ביחס למחירים ביתר אזורי הארץ.

לא משנה אם מדובר בבית למגורים או בבית להשקעה, בדק בית הוא מומלץ לכל בית. ליקויי בניה עלולים לפגוע באיכות החיים שלכם בבית או של הדיירים שלכם להם תשכירו ולכן מומלץ להשקיע את המאמץ האחרון לבדיקת הנכס לפני הכניסה.

במהלך הבדיקה, נבדוק כל סנטימטר בבית על מנת להבטיח לכם בית מדויק ללא מפגעים וללא הפתעות לא צפויות בהמשך הדרך.

איך להזמין שירותי בדק בית בצפון?

תיאום פגישה

צרו איתנו קשר – בשיחה נגדיר את מהות בדיקה, תאריך לביצוע הבדק. ביום הבדיקה נגיע עם צוות בודקים אשר יסקור כל מילימטר בבית. צוות הבודקים שלנו מורכב מהנדסים בעלי ניסיון ממוצע של 10 שנים בתחום הבדק ולהם ההכשרה המתאימה על מנת להבטיח לכם בדיקה מדויקת.

במידה ומדובר בדירה מקבלן, חשוב מאוד לוודא כי הקבלן אישר כניסה של צוות בדק בית לבית, זאת במידה ועדיין לא קיבלתם מפתח.

תהליך הבדיקה

המהנדס שבודק את הנכס, בוחן שורה של ליקויים אפשריים וזאת באמצעות מכשור מתקדם שמאפשר לו לזהות את הדברים שלא ניתן לראות בעין. אותו מהנדס שביצע את הבדק, מפיק דוח מפורט ובו הוא מכם את הביקור שלו בנכס ואת הליקוייפ שהתגלו במהלך הבדיקה.

הדוח מכיל:

 דו"ח זה קביל בבית משפט!

דוח בדק בית לדוגמה

אחרי קבלת הדוח

לאחר שקיבלתם את הדוח מהמהנדס, יש לשלוח את הליקויים לקבלן בדרישה לתיקון. מומלץ לשלוח את הדוח באמצעי תקשורת אשר ניתן להוכיח כי הדוח נשלח, במקרה ויהיה צורך להוכיח את שליחת הדוח לקבלן.

חשוב מאוד לוודא את קבלת הדוח ולבקש לוח זמנים בהם יטפל הקבלן המפגעים שהתגלו.

מה קורה אם הקבלן לא מטפל בליקויים?

הדוח שהפיק המהנדס קביל בבית משפט, אתם מקבלים מאיתנו מעטפת מלאה כולל התייצבות של המהנדס בבית המשפט על מנת להעיד על הליך הבדיקה והממצאים שהתגלו.

אנחנו מאחלים לכם כניסה שקטנה ונעימה לבית, ללא ליקויים 🙂

לקבלת מידע והצעת מחיר

077-4970498