אגם בדק בית
אגם חברת בדק בית, ביקורת מבנים וליקוי בניה פריסה ארצית

מוקד ארצי 24/7

077-4970498

בדק בית בתל אביב

דף הבית » בדק בית בתל אביב

אנו מבצעים שירותי בדק בית וביקורות ליקויי בניה לתושבי חיפה (החברה פועלת בפריסה ארצית). לנו באגם צוות מהנדסים מנוסים, אשר יבצעו עבורכם בדיקה מקיפה ויסודית של הנכס המבוקש, באמצעות הכלים המתקדמים והאיכותיים ביותר, במטרה לאתר כל ליקויי הבנייה.

נתוני הדיור בתל אביב

מחיר ממוצע לקניית דירה בתל אביב עומד של 3,711,333 ₪ (נכון לשנת 2021) ומחיר ממוצע לשכירות עומד על 7,800 ₪.

רק בשנה אחרונה נמכרו כ-3,347 דירות בעיר והמחיר הממוצע למטר עומד של 47,600 ₪.

(נתונים מאתר מדלן)

ביצוע בדק בית לדירות בתל אביב

תל אביב, העיר היקרה בישראל ואחת מהערים היקרות בעולם. מחירי דירה בממוצע נושקים ל-4 מיליון וכמובן שדירות רבות ימכרו גם במחירים גבוהים מכן. כשהמחיר לדירה כל כך גבוה, אתם חייבים להגן על עצמכם ולדעת שקיבלתם את התמורה הטובה ביותר למחיר ששילמתם – וכן, הוא גבוה מאוד. אנחנו באגם נגיע לנכס שלכם, נבצע שורה של בדיקות במטרה להבטיח לכם כניסה שקטה ונעימה לבית, בלי תקלות וליקויים שעשויים להפר את שלוותכם במהלך השהות בדירה.

קיימים מגוון רחב של ליקויים ותקלות אשר עלולות לגרום לחוסר שלווה במיוחד אם אנחנו כבר גרים בבית. אלו ליקויים שלא נעים להתמודד איתם כחלק משהות בדירה ולכן ההמלצה שלנו היא תמיד לבצע את הבדק לפני הכניסה לבית. במידה והדירה עדיין בבניה תזכרו כי יש צורך לקבל אישור על מנת שנגיע לתהליך הבדק בית (נפרט על כך בהמשך).

אגם כאן לשירותכם

אנחנו באגם שירותי בדק בית, זמינים עבורכם ונשמח להגיע לנכס המיועד, לבצע מגוון רחב של בדיקות וחיפוש אחר ליקויים ע"י צוות מקצועי, מסור ואמין, המורכב ממהנדסים איכותיים בעל ותק ממוצע של 10 שנים. אנו עושים שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר וזאת על מנת להבטיח לכם את התוצאה הטובה ביותר והמדויקת ביותר מבלי לדלג על טיפת סנטימטר בבית.

אנו באג, נבצע עבורכם בדק בית מקיף ומקצועי, על ידי בעלי צוות מקצועי, מנוסה – כזה שנבחר  בקפידה ונוסף לזאת, באמצעות ציוד חדשני ומקצועי, וזאת על מנת להבטיח לכם את תוצאות בדיקה מדויקות ומהימנות. צוות הבודקים שלנו מורכב מהנדסאים בעלי ניסיון ממוצע של 10 שנים בתחום בדק בית ובעלי הידע וההכשרה המתאימים להבטיח לכם בדיקה מדויקת לכל סנטימטר או מילימטר בבית.

אנחנו מבטיחים לכם גם מעטפת משפטית מלאה במידת הצורך.

שירות בדק בית בתל אביב – איך זה עובד?

תיאום מועד בדיקה בנכס

בשיחתנו הראשונית נגדיר מהי מהות הבדיקה, נקבע תאריך ונגיע עם צוות הבודקים שלנו לנכס שלכם. במידה ומדובר בדירת קבלן, טרם קבלת המפתח, חשוב לדרוש ממנהל הפרויקט גישה לנכס ואישור לביצוע הבדיקה. מומלץ לבקש את נוכחותו במהלך הבדיקה על מנת שיתעד שהבדיקה נעשית באופן אובייקטיבי. במידה ולא יוכל להצטרף זה בסדר, כל הליקויים יופיע בדוח אשר יפורט בהמשך.

מהלך הבדק

המהנדס מטעמנו יגיע לנכס לטובת ביצוע הבדיקה והוא יבדוק שורה של בדיקות וליקויים אפשריים, באמצעות מכשור מקצועי ומתקדם. ברגע שיסיים את הבדיקה, יפיק המהנדס (חשוב) דוח מפורט ובוא הוא יפרט:

 דו"ח זה קביל בבית משפט!

דוח בדק בית

שליחת הדו"ח לקבלן על ידי הלקוח

את הדוח תצטרכו להעביר לקבלן בצורה מסודרת ומתועדת. מומלץ מאוד להעביר את הדוח באמצעות המייל או בהודעה על מנת לתעד כי הדוח נשלח על ידכם ונסמר לקבלן (התיעוד חשוב למקרים בו מגיעים לבית המשפט).

לאחר שקיבלו את הדו"ח יתאמו איתכם פגישה עם בעלי מקצוע מטעם הקבלן בנכס לטובת תיקון הליקויים. חשוב מאוד לבדוק טוב אחר התיקון בליקויים ושהם נעשו בהתאם להמלצות שנכתבו בדוח.

במידה והקבלן מתנער מאחריות, אנחנו כאן בשבילכם

אנחנו באגם נסייע לכם בהליך המשפטי, ומהנדס הבדק יגיע על מנת להעיד ולספר את הבדיקה שבוצעה בנכס, להציג את הממצאים ולשקף מול בית המשפט את המחלוקת המשפטית בצורה אובייקטיבית ועניינית.

לקבלת מידע והצעת מחיר

077-4970498