אגם בדק בית
אגם חברת בדק בית, ביקורת מבנים וליקוי בניה פריסה ארצית

מוקד ארצי 24/7

077-4970498

בדיקת רכוש משותף

וועדי בתים? מנהלי תחזוקה? דיירי מבנה מגורים/עסקים משותף? זה הזמן לדעת הכול על שירותי בדיקת רכוש משותף המוצעים לכם על ידי צוות המהנדסים של חברת אגם - שירותי בדק בית

דף הבית » שירותי החברה » בדיקת רכוש משותף

איתור ליקויי בנייה בבדיקת רכוש משותף

בדיקת רכוש משותף הוא שירות בדיקת שלד הנדסי המיועד לצרכי איתור ליקויי בנייה ואיתור ליקויים תכנונים בכל מה שמוגדר "רכוש משותף" בשטח מבני מגורים ומבני עסקים משותפים. בדיקה זו מיושמת גם במבני מגורים או משרדים חדשים יחסית וגם במבנים משותפים ישנים יותר, כאשר מטרת הבדיקה היא לאתר את כל סוגי הליקויים המופיעים ב-רכוש המשותף, וזאת לצורך מניעת תרחישים בהם כשל ו/או ליקוי ברכוש המשותף, מוביל ל-"נזקי שרשרת" ביחידות הדיור עצמן, וכמו כן, לצורך תיקון הליקויים השונים העלולים להשפיע בצורה ניכרת על כלל הדיירים במבנה.

מה חשוב לדעת על בדיקת רכוש משותף?

עם סיום עבודות הבנייה במבנה המשותף, הקבלן מחויב במסירת פרוטוקול  מסודר לנציגות הדיירים (וועד, חברת אחזקה וכדומה), וזאת בדומה לפרוטוקול הנמסר לכל אחד מבעלי הדירות במבנה המשותף. הפרוטוקול המועבר לנציגות הדיירים, מתמקד בכלל חלקיו של המבנה המוגדרים "שטחים משותפים", לרבות, בדיקת שלד מבנה, גגות, חזיתות, לובאים (לובי כניסה ולובי קומתי), מעליות, חדרי משאבות ומערכות בניין, חדרי מדרגות, פיתוח סביבתי, חדרי אשפה, חניונים, ביקורת כיבוי אש בבניין משותף וכדומה.
חשיבות הבדיקה במעמד קבלת הפרוטוקול, נובעת על רקע אי- אילו כשלים וליקויים העלולים להימצא ברכוש המשותף, דבר המשפיע בצורה ניכרת על איכות המגורים במבנה המשותף. במקרים מסוימים, ליקוי בנייה ו/או כשל תכנוני ברכוש המשותף, משפיע תחילה על דייר מסוים והדבר עלול להוביל לנזקי שרשרת אצל דיירים נוספים במבנה. לפיכך, בדיקת רכוש משותף נועדה לאתר באופן המדויק והממוקד ביותר את סוג ואופי הכשל או הליקוי ואת מיקומו, ובכך לפעול לטובת תיקון הליקויים/כשלים ועל הדרך למנוע ויכוחים מיותרים בין דיירי המבנה ואף למנוע תביעות משפטיות כאלו ואחרות בגין נזקי גוף ורכוש שנגרמו כתוצאה ישירה מהימצאותו של הליקוי/כשל ברכוש המשותף.

מה נבדק בבדיקת רכוש משותף?

ביקורת מבנים רכוש משותף באמצעות אגם – שירותי בדק בית, תאפשר לכם ליהנות משירותי בדיקת נכס הנדסית רחבת היקף המיושמת על ידי צוות מהנדסים מוסמך ומנוסה המתמחה במגוון רחב של שירותי ביקורת מבנים, לרבות, בדיקת רכוש משותף. במסגרת הליכי הבדיקה המיושמים על ידינו במבני מגורים/עסקים משותפים, אנו מקיימים את הבדיקות הבאות:

  • בדיקת שלד מבנה – בדיקה הנדסית המיועדת לצרכי איתור סדקים העלולים להוות סכנה וזאת לצד איתור חריגות בנייה בשלד המבנה.
  • בדיקת מערכות חשמל – בדיקה היקפית של רשת החשמל, לרבות, נשאים, מתגים, מעליות, תאורת פנים וחוץ, בדיקת תקינות לגנרטור (במידה וקיים) ועוד.
  • בדיקת מערכות מים וביוב – בדיקה הנדסית המיועדת לצרכי איתור דליפות ונזילות מים, בעיות חדירת מים כתוצאה מבעיות איטום ועוד. בדיקה זו מתבצעת גם במערכות הצנרת של המבנה וגם במערכות הניקוז.
  • בדיקת ריצוף המיועדת לצרכי איתור מרצפות עמוקות העלולות להוות סכנה ממשית, איתור בעיות נגישות לבעלי מוגבלויות וכדומה.
  • בדיקת חיפויים המיועדת לצרכי איתור אריחי פנים וחוץ אשר אינם מותקנים כראוי ועלולים ליפול ולהסב נזק רב לרכוש וגוף.
  • בדיקת מערכות מיזוג ואוורור
  • בדיקת רכוש משותף נלווה כגון: עבודות נגרות ואלומיניום, דלתות, מעקות וכדומה

חשוב לנו שתדעו: במסגרת בדיקת רכוש משותף המתבצעת על ידי צוות המהנדסים שלנו, מתקיימת גם בדיקה מקיפה של מערכות כיבוי האש, וזאת על פי תקני הבנייה והבטיחות. בדיקה זו מיועדת לצרכי בדיקת תקינות מערכת כיבוי האש על כל מרכיביה.

מה כולל השירות?

  • המרכיבים שהנבדקים בנכס
  • חוות דעת מהנדס מומחה
  • תמיכה וייעוץ הנדסי
  • ביקורת חוזרת
  • ליווי משפטי

מערכות בינוי המתבצעות ע"י מהנדס בניין

  • ריצוף וחיפוי: פגמים, שקיעות, מילוי רובה, שיפועים
  • טיח וצבע
  • שלד: סדקים ועקמומיות
  • אלומיניום ומסגרות: דלתות, חלונות, תריסים, מעקות ומסעדים.
  • בדיקת גג כולל איטום גג
  • ארונות שירות
  • חדר מעליות
  • חדר משאבות מים
  • חדר מאגר מים
  • חדרי מדרגות
  • מערכת אינסטלציה וכלים סניטרים
  • בדיקת חשמל ויזואלית והתאמתה לתקן
  • איתור בעיות איטום, נזילות ורטיבויות
  • עבודות נגרות
  • בדיקת תקני חניה ושטחי חניה
  • פיתוח שטחים: חצרות, גינות, שבילים
  • עבודות גבס
  • מדרגות, מחסן
  • לובי כניסה ולובאים קומתיים
  • חניון פתוח או/ ו תת קרקעי
  • חדר אשפה
  • חדר גנרטורים
  • בדיקה חיצונית של המערכת הסולארית

מערכות אלקטרומכניות המתבצעות ע"י מומחה למערכות

  • מערכות גילוי אש וחשמל
  • מערכות כיבוי אש וספרינקלרים
  • ביוב וניקוז
  • בטיחות אש
  • מערכת HVAC אוורור ומיזוג אוויר
  • מים
  • מעליות
  • שוט אשפה
  • אקוסטיקה

 

 

 

דו"חות הבדיקה של חברת אגם – שירותי בדק בית, מהווים מסמך משפטי לכל דבר ועניין והם קבילים לצרכי ניהול ערכאות משפטיות ו/או הליכי גישור ובוררות במידת הצורך. כמו כן, מהנדסי החברה משמשים כמומחים מטעם בתי המשפט לצורך בירור סוגיות משפטיות בתחום ליקויי התכנון והבנייה.

חוות הדעת שלנו ידועים בקרב עשרות עו"ד בישראל כחוות דעת ברמת פירוט וניסוח מהגבוהות ביותר הקיימות בתחום. חוות הדעת אשר מנוסחת ונחתמת ע"י המהנדס שביצע את הביקורת בפועל.

חוות הדעת שלנו כוללת בתוכה:

הצהרת המהנדס ופירוט השכלתו וניסיונו בתחום.
כלל ליקויי הבנייה שנמצאו במהלך הביקורת עם ציטוט תקנים ותקנות (כולל תמונות מהשטח).
המלצות ודרכי פתרון מפורטים לכלל הליקויים.
אומדן עלות לתיקון הליקויים.

חוות הדעת מתבססת על בדיקתו הוויזואלית של המומחה ונעשית תוך שימוש במכשור דיגיטאלי מתקדם:

מצלמה תרמית אינפרא רד
פרוטימטר (מד לחות דיגיטלי)
פלס במספר אורכים
מד זווית דיגיטלי
קליבר דיגיטלי
מטר ומד לייזר
מד עובי זכוכית
שימוש המכשור ע”פ הצורך

מקורות נוספים שאנו עובדים לפיהן:

תקנות התכנון והבנייה
המפרט הכללי הבין משרדי
הל”ת – הוראות למתקני תברואה
תקנות הג”א – מפרטים לבניית מקלטים
המפרט הטכני של הדירה בהתאם לחוק המכר
תוכנית ומפרט הדירה אשר ניתנו ללקוח
תקדימים ופסקי דין בתחום ליקויי בניה

חברת אגם שרותי בדק בית מעמידה בפניכם מערך שירות לקוחות המורכב מיועצי שירות וממהנדסים אשר ישמחו לתת לכם שירות מקצועי ואדיב לכל אורך הדרך.

הייעוץ והליווי ניתן במסגרת הזמנת שירותי ביקורת ליקויי בנייה.

הייעוץ כולל מתן תשובות, פתרונות וייעוץ מקצועי לפני הזמנת הביקורת, במהלך הביקורת בשטח ולאחר קבלת חוות הדעת.

לעיתים לקבלן ישנם הסתייגויות עם חלק מהליקויים שפורט בחוות הדעת, אנו נותנים מענה והסבר נוסף במידה ויידרש.

בדיקה חוזרת מיועדת לבדיקת איכות תיקון הליקויים שביצע הקבלן.

לעיתים קרובות ישנם ליקויים כגון בעיות רטיבות ואיטום אשר טיפול בהם חייב להיות "טיפול מהשורש" אך קיימים מקרים שבהם הקבלן מנסה להסתיר ליקויים אלו בצורה קוסמטית בלבד אשר יגרום להופעת הליקויים תוך זמן קצר.

במקרים בהם קיימים ליקויים מהותיים, אנו ממליצים לבצע בדיקה הנדסית חוזרת. במהלך הבדיקה אנו נבדוק את איכות תיקון הליקויים שביצע הקבלן ובנוסף נבדוק האם יתגלו ליקויים נוספים.

הבדיקה מתבצעת ע"י אותו המהנדס אשר ביצע את הבדיקה הראשונה, בסיום הבדיקה אנו מפיקים חוות דעת נוספת.

נדרשים לשירותי משרד עורך דין המתמחה בתחום ליקויי התכנון והבנייה?  אצלנו בחברת אגם – שירותי בדק בית, תוכלו למצוא מעטפת שירות משפטית המוענקת לכם על ידי משרדי עורכי דין מובילים בתחום.

חוקי התכנון והבנייה המונהגים במדינת ישראל, מאפשרים לכל אחד ואחת מביניכם המתמודד עם ליקויי תכנון ובנייה כאלו ואחרים, להגיש תביעה משפטית כנגד הגורם האחראי לליקויים. תביעות משפטיות אלו, מבוססות בין היתר על חוות הדעת ההנדסיות אותן אנו מספקים לקהל לקוחותינו באמצעות דו"חות בדיקה מפורטים ומורחבים.

ייעוץ וליווי משפטי בתחום ליקויי התכנון והבנייה, הוא שירות נלווה המוצע לקהל לקוחותינו בהתאם לממצאי הבדיקה וחוות הדעת ההנדסית. המעטפת המשפטית המוצעת דרכנו כוללת:

  • ייעוץ משפטי ראשוני לצורך בחינת זכויות הדייר על פי הסכם המכר ותקנות החוק בתחום התכנון והבנייה –חינם
  • משלוח מכתב התראה לגורם האחראי להימצאותם של ליקויי התכנון והבנייה – חינם
  • ניהול משאים ומתנים למטרות פתרון המחלוקת אל מול הגורם האחראי לליקוי התכנון והבנייה
  • פנייה לערכאות במסגרת הגשת תביעה משפטית כנגד הגורם האחראי
  • ליווי וייצוג משפטי לאורך כל הדרך

ושירותים משפטיים נוספים המותאמים להיקף וסוג הליקויים והשפעתם הישירה על ערך הנכס.

 

ייעוץ וליווי משפטי – למי מיועד השירות?

שירותי הייעוץ והליווי המשפטי המוצעים דרכנו, מיועדים לכל אילו מביניכם המעוניינים להגיש תביעה משפטית בגין ליקויי בנייה כנגד הגורם האחראי להימצאותם (קבלן/יזם/אדריכל). ברוב המקרים, הצורך בקבלת שירות משפטי בתחום ליקוי הבנייה, מתעורר כאשר הגורם האחראי להופעת הליקויים מתנער מאחריותו ומסרב לבצע את התיקונים הנדרשים על חשבונו. כמו כן, השירות המשפטי מיועד לכל אילו מביניכם המעוניינים להסדיר את הנושא אל מול הגורם האחראי במסגרת ניהול משא ומתן לפתרון המחלוקת מבלי להידרש לערכאות משפטיות.

שירותים משפטיים בתחום ליקויי תכנון ובנייה

השירותים המשפטיים המוצעים לכם בתחום ליקויי תכנון ובנייה מיועדים לצרכי טיפול משפטי במגוון רחב של נושאים הכוללים בין היתר: ליקויים הנדסיים הניתנים לתיקון, ליקויי תכנון אשר אינם ניתנים לתיקון וכפועל יוצא מכך ערך הנכס יורד, ליקויים ברכוש המשותף, ליקויים במערכות הבניין, נזקי ליקויים בתחום האיטום ונזילות מים ועוד.

כמו כן, שירותי הייעוץ והליווי המשפטי מיועדים לאילו מביניכם המתמודדים עם מטרדי רעש/ריח בסביבת המגורים, וזאת לצרכי הגשת תביעות משפטיות כנגד הגורם האחראי להפרות החוק בתחום המפגעים הסביבתיים.

חשוב לדעת: תביעה משפטית בגין ליקוי בנייה ו/או מטרדי רעש וריח, כוללת בין היתר דרישה לפיצוי כספי בגין נזקים כספיים שנגרמו לכם כתוצאה מהופעת הליקוי ו/או המפגע הסביבתי, לרבות, פיצוי כספי בגין הפסד ימי עבודה, פיצוי כספי בגין עוגמת נפש, פיצוי כפסי בגין איחור במסירת הדירה, פיצוי כספי בגין דיור חלופי במהלך תקופת תיקוני הליקויים השונים ועוד.

 

למידע נוסף השאירו פרטים

    אז איך זה עובד?

    1

    תיאום מועד הבדיקה

    הגדרת סוג הבדיקה והיקפה ותיאום תאריך למועד הבדיקה אל מול כל הגורמים הרלוונטיים. נדרש אישור הקבלן לביצוע הבדיקה לנכס שטרם נמסרה חזקתו לדייר.

    2

    ביצוע הבדיקה בנכס

    ביצוע הבדיקה ע"י מהנדס מוסמך (כולל שימוש במצלמה תרמית). הנפקת דו"ח הנדסי מקיף ומפורט הנכתב ונחתם ע"י המהנדס המבצע (חשוב!) הדו"ח כולל: הצהרת המהנדס ופירוט השכלתו וניסיונו בתחום, פירוט כלל הליקויים אשר אותרו במהלך הביקורת בביסוס ע"י תקנים וכללי מקצוע (כולל תמונות), מידע על החלופות לתיקון (כולל אומדן עלויות). הדוח קביל בבית משפט!

    3

    שליחת דו"ח הבדיקה לקבלן ע"י הלקוח

    שימו לב: ניתן לשלוח את הדו"ח באמצעות דואר אלקטרוני ו/או שירותי דואר רשום או דואר שליחים ו/או במסגרת מסירה ידנית למשרדי הקבלן/יזם. בכל המקרים, מומלץ לצרף מכתב נלווה בו מופיעה דרישה לתיאום זמני התיקון על ידי הקבלן.

    4

    תיקון הליקויים ע"י הגורם הרלוונטי

    לאחר מסירת הדו"ח, תדרשו לעמוד בקשר אל מול הגורם הרלוונטי לצורך תיאום מועד התיקונים והיקפם על פי ממצאי הדו"ח. במידה והקבלן טיפל בליקויים, מומלץ לבצע בדיקת איכות לרמת תיקון הליקויים. במקרים בהם הקבלן פונה אליכם לגבי הבהרות בנוגע לדו"ח, קיימת האפשרות לקבל הבהרות טכניות וייעוץ מקצועי ע"י המהנדס שביצע את הביקורת. שימו לב: בשלב זה קיימת חשיבות רבה לתיעוד כל שיחה אותה אתם מקיימים אל מול הקבלן ולשמירת כל מסמך המתקבל ממנו לצרכים משפטיים.

    5

    קבלת ייעוץ וליווי משפטי ע"י עו"ד מומחה בתחום במקרים בהם הקבלן מתעלם ממצאי הדו"ח

    במקרים בהם הגורם הרלוונטי מתנער מקבלת אחריות על ממצאי הדו"ח, תוכלו להסתייע בשירותי הייעוץ והליווי המשפטי המוצע לכם דרכנו. באפשרותכם לקיים שיחת ייעוץ וקבלת מכתב התראה לקבלן (ללא עלות) ע"י אחד ממשרדי עורכי הדין המתמחים בתחום דיני נזיקין וליקויי תכנון ובנייה העובדים בשת"פ עם חברתנו.

    6

    קבלת פסק דין ו/או הגעה להבנות מול הקבלן במסגרת הליכי גישור או בוררות

    חשוב לנו שתדעו: אנחנו בחברת אגם - שירותי בדק בית, עומדים לרשותכם לאורך כל שלבי הליך הבירור המשפטי, בין אם מדובר בערכאות משפטיות המנוהלת בין כתלי בית המשפט ובין אם מדובר בהליכי גישור ובוררות. בשני המקרים, צוות המהנדסים שלנו ילווה אתכם לצרכי מתן עדות מומחה.

    תקופת הבדק ואחריות בדירה חדשה

    על פי חוק מכר קיימות שתי תקופת שבהן אחראי הקבלן לתיקון ליקויים:

    תקופת הבדק – תחילתה ביום העמדת הדירה לרשות הקונה והיא נמשכת בין שנה לשבע שנים, על פי הפריט הלקוי.
    תקופת אחריות – בת שלוש שנים שתחילתה בתום תקופת הבדק, בתקופת האחריות, חובת ההוכחה על היווצרות הליקוי היא על רוכש הדירה ויש לוודא כי הליקוי אינו תוצאה של שימוש לא נכון, הזנחה או תחזוקה לקויה.

    • ליקוי במוצרי מסגרות ונגרות, לרבות אלומיניום ופלסטיק – שנתיים
    • ליקוי בריצוף וחיפוי פנים לרבות שקיעות ושחיקה – שנתיים
    • כשל בתפקוד ובעמידות של מכונות ודוודים – שלוש שנים
    • ליקוי בפיתוח חצר, לרבות שקיעות, בין השאר של מרצפות בקומת קרקע, בחניות, במדרכות ובשבילים בשטח הבניין, וכן ליקויים במשטחים מחומרי גימור שונים – 3 שנים
    • לעניין זה, “פיתוח חצר” – לרבות שבילים, משטחים, קירות, גדרות, רכיבים בנויים ומערכות, ובכלל זה מערכות מים, ביוב, ניקוז, חשמל, תאורה ותקשורת.
    • כשל בתפקוד ובעמידות של מרכיבי מערכות הבידוד התרמי – 3 שנים
    • כשל במערכות צנרת, לרבות מים, מערכת הסקה ומרזבים, דלוחין וביוב – 4 שנים
    • לעניין זה, “כשל” – לרבות נזילות
    • כשל באיטום המבנה, לרבות בחללים תת-קרקעיים, בקירות, בתקרות ובגגות, לרבות גגות קלים עם סיכוך – 4 שנים
    • סדקים ברוחב גדול מ-1.5 מ”מ ברכיבים לא נושאים – 5 שנים
    • התנתקות, התקלפות או התפוררות של חיפויי חוץ – 7 שנים
    • כל אי-התאמה אחרת שאינה אי-התאמה יסודית – שנה אחת
    • “כשל” – כישלון מלא או חלקי בתפקוד המוצר או המערכת.
    • “ליקוי” – ליקוי בתפקוד ובעמידות המוצר או המערכת, לרבות אי-שמירה על יציבות, שלמות, איכות ומראה, הן של כל מרכיב בנפרד והן של המכלול.
    • בדרך כלל, נוהגים קבלנים לבצע שורה של תיקונים בתום שנה, אולם אין זה פוטר אותם מחובתם על פי החוק. לא ניתן לבטל, לשנות ולקצר את תקופת הבדק והאחריות, אף לא בהסכמת או ויתור הרוכש בהסכם המכר.

    שאלות נפוצות

    מהי משך התקופה במהלכה הקבלן אחראי לתיקון ליקויי הבנייה?

    חוק המכר מגדיר שתי תקופות זמן במהלכן הקבלן מחויב בתיקון ליקויי הבנייה, האחת ידועה בשם "תקופת הבדק" והיא מתחילה מיום מסירת הדירה ללקוח ומסתיימת לאחר שנה ו/או לאחר שבע שנים בהתאם לסוג הליקוי אותו הוא נדרש לתקן, והתקופה השנייה הידועה בשם "תקופת האחריות" מתחילה עם סיום תקופת הבדק והיא נמשכת שלוש שנים. בשני המקרים, הדרישה לתיקון הליקויים על ידי הקבלן, חייבת להיות מבוססת על הוכחת רוכש הדירה כי הליקוי הקיים בנכס איננו נוצר כתוצאה משימוש לא סביר בנכס, תחזוקה לקויה או הזנחה.

    מי מבצע את הבדיקה בפועל?

    חברתנו מעסיקה מהנדסי בניין בעלי ניסיון ממוצע של כ-10 שנים בתחום ביקורת ליקויי בנייה, הם אלו שמבצעים את הבדיקה בפועל. את בדיקת המערכות האלקטרומכניות מבצע מומחה בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום.

    מהן האפשרויות המשפטיות העומדות לרשותכם לצורך חיוב הקבלן בתיקוני הליקויים?

    במקרים בהם הקבלן מתנער מקבלת אחריות על ממצאי הבדיקה ניתן להסתייע בשירותי ייעוץ משפטי למטרות ניהול ערכאות משפטיות כנגדו גם מתוקף חוק המכר וגם מתוקף דיני הנזיקין. בשני המקרים, קיימת חשיבות רבה לקבלת היוועצות משפטית עם משרד עורכי דין המתמחה בנושא. בתור לקוחות חברת אגם, לקוחותינו זכאים לייעוץ + מכתב התראה לקבלן ללא עלות.

    מה עלות של בדיקה חוזרת?

    עלות בדיקה חוזרת הינה בעלות של 50% מעלות הבדיקה הראשונה, עלות זו כוללת בדיקה וחוות דעת הנדסית נוספת

    האם אנחנו עובדים בעיר אילת?

    חברתנו מעניקה שירות בפריסה ארצית כולל אילת

    האם הדו"ח קביל בבית משפט?

    חוות הדעת של חברתנו קבילות בבית משפט, המהנדסים מעניקים עדות כעד מומחה בבית משפט במידה ויידרש.

    האם הבדיקה כוללת שימוש במצלמה תרמית?

    כל מהנדסי החברה מצוידים במצלמה תרמית מתקדמת ומד לחות דיגיטלי. הבדיקה כוללת שימוש בשני מכשירים אלו במידת הצורך.

    האם הדוח נרשם ע"י מהנדס או פקידה?

    חוות הדעת מנוסחת ונחתמת ע"י המהנדס שביצע את הביקורת בשטח. זו אחת החזקות של חברתנו - חוות דעת ברמה מאוד גבוהה.

    מהו ההבדל בין "כשל" ל-"ליקוי" בתחום הבנייה?

    כתמי רטיבות בקירות חוץ מתפתחים משלושה סיבות מרכזיות: 1. בעיית איטום משמעותית בין אריחי החיפוי על גבי קירות חוץ 2. כשל משמעותי בביצוע עבודות האיטום - בעיקר במקרים בהם נעשה שימוש בשיטת בנייה באמצעות פלטות יצוקות 3. בלאי טבעי של הטיח והצבע בקירות - מאפיין בעיקר מבני מגורים ישנים.

    באיזה מכשור אנחנו משתמשים?

    חוות הדעת מתבססת על בדיקתו הוויזואלית של המומחה ונעשית תוך שימוש במכשור דיגיטלי מתקדם:

    מצלמה תרמית אינפרא רד

    פרוטימטר (מד לחות דיגיטלי)

    פלס במספר אורכים

    מד זווית דיגיטלי

    קליבר דיגיטלי

    מטר ומד לייזר

    מד עובי זכוכית

    שימוש המכשור ע”פ הצורך

    לקבלת מידע והצעת מחיר

    077-4970498